Thursday, September 13, 2007

now is september.

april..
may..
june..
july..
august..
september..

almost 6 months since my last writing here. there's a lot of things happened in my life in the past 6 months. no, i'm not married, don't worry. i just had a life-changing-moments when i was selected to be one of the Indonesia Participant Youth (IPY) for the 34th Ship for South East Asia Youth Program (SSEAYP). and after that my life was surrounded by sseayp's things. like, i've never thought before that i will learn another folksongs besides the songs i've learned in my 3rd grade of elementary school. wheeew!! jadilah gue akan bernyanyi-nyanyi aromoja, manuk dadali, sampai doo be doo-nya gita gutawa.hihihi..

sebenernya sih, seneng banget yaaa..bisa kenalan ama temen-temen lain dari luar-luar pulau sejagat Indonesia trus nanti pas program juga akan kenalan ama temen2 dari negara2 asean+jepang.hihii.. so looking forward it! meskipun terkadang suka merasa jiper sendiri dengan bahasa inggris gue, tapi what a hell lah.. semuanya juga talk in english as their 2nd language. ya ga? *pede mode : ON*

di luar persiapan sseayp yang cukup hectic dan sempat membuat gue bolak balik ke pasar jatinegara yang ganasnya mengalahkan buaya di padang pasir, Tugas Akhir gue kayanya berantakan. Gue yang awalnya semangat mau selesai bulan September, sekarang malah jadi males megang gara2 dosen gue terlalu laid back dan dia mengira gue mau sidang bulan desember jadinya dia santai2 aja.. 'HEll noooo sistaaa!! gue mau lulus september iniiii!!! '

No comments: